044 568 27 36
044 331 00 02
Акция!

Кермові рейки бувають 3 х видів
1. Гідравлічні
2. Електро гідравлічні
3. Електричні

Ламаються будь-які з них. Як правило, на наших дорогах рейка ходить до 200 т.км. і це при проведенні планових робіт з підтяжки і регулювання рейки. Основні симптоми поломки рейки:
1. Сторонні стуки при повороті керма, які явно відчуваються в рульовому колесі.
2. Гул при провертанні рульового колеса
3. Підтікання рідини гідропідсилювача
4. Не рівнозначні зусилля при повороті керма в одну зі сторін.
5. Зусилля при повороті керма на холостих обертах або на «холодну»

Якщо рейка відноситься до першого типу - тобто встановлена гідравлічна кермова рейка причиною виникнення проблем може стати Насос гідропідсилювача керма (НГК). У такому випадку насос підлягає заміні, а кермова рейка зняттю та діагностиці (можливо, пощастить і можна буде обійтися без її ремонту).

Нова кермова рейка обійдеться приблизно в 1000 $, тому дешевше буде провести ремонт або відновлення рульової рейки. Такий ремонт проводиться НЕ НА ВСІХ, а тільки на спеціалізованих СТО, оскільки вимагає наявності спеціального інструменту, а також великого складу з / ч. Робота з ремонту й відновлення рульової рейки на СТО КРС-ТІМ займає один повний робочий день. Залишаєте машину вранці забираєте вже готову ввечері. Гарантія на всі автомобілі - 6 місяців без обмеження пробігу.

З досвіду: відновлена рейка ходить 100-150 тис. км. Ціна на ремонт рульової рейки (телефонуйте уточнюйте) від 3200 грн., включаючи зняття установку.

Як продовжити життя рейці і насосу ГПК?
1. Не тримати кермо в крайньому положенні на холостих обертах більше 3 сек.
2. Не газувати з повністю викрученим кермом.
3. ОБОВ'ЯЗКОВО проводити регулювання зазорів рульового механізму раз на 50 тис. км. Вартість такої процедури у нас - 100-150 грн.

Copyright KRS team 2009-2012